Saturday, September 3, 2011

sedang cuba untuk jadi setabah yang mungkin

sekali aku ungkapkan sayang bermakna selamanya aku akan sayang.

Aku harus kuat hadapinya

Hey readers,
pernah tak kau sayangkan seseorang tapi terpaksa lepaskan dia pergi bersama dengan orang lain? which is bukan atas kerelaan kau dan dia sendiri?

kau rasa, adil ke buat diri kita yang sengsarasedih ni? kalau kita kesiankan diorang yang tak dapat bersama, sape pulak yang nak kesiankan diri kita sendiri?

haishhh, banyak betul persoalan dalam benak kepala hotak aku ni haaa

tapi....

Arh, aku harus dan terpaksa berbahagia sahaja dengan keputusan yang telah dibuat. Masa bukan dapat diputar kembali, hari yang mendatang..laluinya dengan hati yang tabah dah jiwa yang cekal..
Insyaallah, segalanya pasti baik2 saja (senyum kelat)

Kepada Insan itu,

Tabahkan diri kau, cuba untuk cintai dan terima dia seadanya kerana tak lama lagi dia bakal menjadi halal bagi mu.

Aku disini akan senantiasa mendoakan kebahagiaan buat dirimu juga dirinya. Jagalah permata hati keluarga itu dengan sebaiknya.

Bak kata Seorang ibu kepada kawan aku di FB:

bila mendekati , menyayangi seorang wanita, apa pun kesalahannya, kesilapannya, jgn sama sekali melukakan tubuhnya...menyakiti jasadnya...kerana wanita itu walau sekasar mana pun masih tetap seorang wanita yg pada asalnya adalah seorang yg lemah lembut dan pastinya sangat menyukai kalau seorang lelaki bersikap lembut terhadapnya (sumber: surat buat harijadi anakanda tercinta)




:') sedang suba untuk jadi setabah yang mungkin

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com