Tuesday, December 13, 2011

Hari Manis

ini entry jiwa jiwa

assalamualaikum, hye everyone :)

hmmmm, korang pernah jatuh cinta tak?
korang pernah sayang seseorang tak? for sure pernah kan?

and yes, begitu jugak dengan diri saya.
pernah jatuh cinta, pernah sayang seseorang.

dan sekarang saya sangat in love dengan buah hati..
tapi, dia jauh..jauh yang jauh dimata

Tapi selalu ingat dihati
Selalu bertanyakan khabar
Selalu. Hampir setiap hari. Hihi.

Dan, sudah 4tahun kisah pahit manis ini berjalan seiring kehendak Allah *eh* :p

Sayang, terima kasih untuk 4tahun yang manis ini walaupun adanya pahit. Kamulah kawan gaduh bertumbuk saya. Baik 5minit pastu gaduh balik itu benda biasa haha! Macam anjing n kucing je kita ni. Tapi bagi saya, saya takkan dapat pengalaman macam ni dengan orang lain, kasih sayang kamu terhadap saya sangat luar biasa. Terima kasih sebab bagi kawan2 yang penyayang dan ayah yang memahami. N bagi adik jugak hihi.

Selamat hari manis on 23rd July 2015 :)


No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com