Monday, March 26, 2012

terima kasih :')

sometimes, its better to be left alone kan? :'(

Salam, how are u people? :)

hurmm, dah lama aku tak menulis disini, maaf
kat sini aku nak cakap, aku dah abis study nursing.. Alhamdulillah

bulan 6 nanti aku nak amik exam LJM
semua, doakan aku ya :)

aku sebenarnya tidak lah dalam keadaan gembira tatkala menulis entry kali ini
tapi yeah, hidup kena ceria2 la bebeyh.. :'(

hurm, 17 march yang lalu befday aku, alhamdulillah, umur dah semakin meningkat, dah boleh mengundi dah pong hehehe..
banyak jugak dapat wishes dari sahabat semua, ade jugak dapat befday present dari seseorang. Thanks awak ^_^

aku tak cukup gigih lagi nak print screen wishes yang super banyak kat fb tu..yeah, itukan salah satu cara untuk aku ucapkan terima kasih pada semua.
nak jumpa sorang2 untuk belanja roti canai sebagai tanda terima kasih memang tak mampu hehe..
nanti la aku buat special entry pasal tu. :)

hurmm, apesal la banyak sangat mengeluh sejak semalam ni? alahai..
tak mampu nak tanggung tapi hati tetap kena kuat.

takpe la, mungkin esok2 ok la ni agaknya :|

aku mahu undur diri,
maaf jika ade silap,
dan terima kasih untuk semua :')

salam sayang :')

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com