Thursday, January 28, 2010

aku tahu sesuatu..............

ari ni aku sedih skit sbb smalam aku dpt tahu mcm2 perkara bru..apa bnda perkara bru tu..aku rasa xyah la bgtau sesapa..nanti tersinggung mane2 pihak,tersakit hati kang...susah plak....cuma ari ni,aku tell somethin kat Mie pasal kwn dia ckp somethin kat dia...dia naik marah...sampai call aku pon dia xjwb...aduh...bimbangnyer aku..aku bkn apa..aku takut dia serang mamat sorang tu je..sbb mamat tu dah warning aku dah..lau Mie serang dia,dia akan cri aku..mcm mane ni??takutnyerrr...aduh..bimbang aku..

Mie tu mcm panas baran aje...tapi aku nk percaya mamat tu 100 percent pon xleh gak...sbb dia tu ckp poyo semacam je...
Ya ALLAH...mintak2 la xkan ade apa2 yg akan berlaku nanti bila Mie dah blk umh dia...tlg la aku Ya ALLAH...aku tgh takut ni...smpai skrg dia off lgi fon dia tu..aku xtau dah nk buat apa lgi..aku call tdi pon dia sengaja matikan fon..aku hantar msg pon xbalas..Ya ALLAH....buka la pintu hati Mie Ya ALLAH...aku nk ckp sikit je ngan dia....aku just nk suh dia tenang je..xnak marah2 dah...TOLONG LA YA ALLAH..hanya Kau je yg maha mendengar skrang ni....Please!!!

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com