Saturday, January 23, 2010

jujur nih

1.Bekas kekasih saya adalah :

->1. sorg yg workaholic

->2. sorg yg xjujur pada dri sndri,xrugi aku lepaskan dia..hehe

-> 3.sorg yg hidup penoh ngn masalah.. aiiisssshhhhhh… tolong lahh…!

->4.sorg yg cakap x serupa bikin.. s.e.n.g.a.l !

2.Saya sedang mendengar :

->bunyi air dlm akurium

3. Mungkin saya patut :

->hiburkan hati sendri..nak tggu org lain..hurm..smpai berjanggut la ko..berjanggut??

4. Saya suka:

->cheese..yummy!!

5.Sahabat-sahabat baik saya:

->hp and laptop..

6.Saya tak faham :

->knp sy slalu dipersalahkan..ape ko pikir ko tu dah ckup ok sgt ke?tlg la..smua manusia xperfect oke..

7.Saya kehilangan :

->mase utk dri sendiri..

8.Ramai yang berkata :

-> ko ni cute..haha

-> ko ni klakar ar..

-> asal adik ko cerah, ko gelap ??

-> mata ko besor.. tau lah !

9.Makna nama saya :

->ntah...xcheck plak

10.Cinta itu :

->besh kot

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :

-> main laptop kepunyaannyer

12.Saya akan cuba :

-> kurang kn berbelanja

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :

->kekal dlm ap jua.. no matter what..

14.Telefon bimbit saya :

->biasa je, basic function..


15.Bila saya terjaga dari tidur:

-> capai henpon and tgk jam and tgk ader msg or miscal.. wait for some’1..:-D

16.Saya paling meluat apabila :

-> org poyo ader di dpn sy.. pastu perasan bagus.. what’s the hell ?

7.Pesta/Parti adalah :

->tmpt ntok mkn..

-> tmpt utk usyar pakwe org..huahahaha

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :

-> kucing beranak dlm kotak

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:

-> skrg kot..

20.Hari ini :

-> rase cm nk contact seseorg..

-> nk wc ngn die tp beruk band cm haram jerk..

-> nk tdo..

21.Malam ini saya akan :


-> basuh baju kot.., x pon tgk tv jer..

-> dgr muzik

-> still waiting for him..

22.Esok pula saya akan :


-> keje cm biase

-> ubah jd yg terbaik dr ari ni

23.Saya betul-betul inginkan :


->kebahagiaan

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :


-> rambut sy cm x mandi 5 hari..comelnye

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :


->membeli n belah~

26.Makanan Barat atau Jepun:


-> pefer western laa..

27.Bilik yang terang atau gelap :


-> gelap.. zZZzzzZZZZZZZZ…

28.Makanan segera adalah :


->senang nk dpt..

->tempat dating plg simple..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?


“-> ok,sy akan buat.

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com