Sunday, August 22, 2010

Ai Chan bakal bertunang??mak oi

Assalamualaikum...

1st of all nak ucap congrats kat Ai Chan kerana beliau cakap beliau akan bertunang dengan pilihan hati next month..

2nd of all..Sammy akan menduduki exam final sem..next week..
Fuh...subjek Cardio and Hemato hari 1st..memang menyengat kepala hotak Sammy la jap agi..

3rd of all..Sammy akan ada gap 5 ari before OSCE pada 2/9/2010...jadi Sammy bercadang nak luangkan cuti Sammy di rumah makcik Sammy di KL..huhui..

4th of all..Sammy balik kampung 5/9/2010...
Tak sabar rasanya mau balik...

P/s:
- Saya gembira chat ngan awak walaupun sekejap..terima kasih banyak2
- Saya perlu study
- Saya sedikit tertekan  3 ari kebelakangan ini..nak cerita kat awak..tapi sy takut awak akan salahkan saya balik...biasala...budak SKEMA!!
- Saya serius dengan apa yang saya katakan..TQ

Hatiku berkata:
- painful
- cheerful
- happiness
- go study la Sammy oi...shuh3

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com