Monday, June 27, 2011

pamerkan senyuman palsu itu perlu

hati sedih tapi wajah tetap tegar pamerkan senyuman palsu untuk happykan orang lain :|


seminggu di klinik mata sangat menghiburkan hati aku even sakit untuk pamerkan senyuman palsu tatkala hati sedang sedih berduka.

tapi alhamdulillah, semuanya aku lalui dengan hati yang tabah. Banyak benda aku dapat belajar sepanjang berada di klinik mata. Pengalaman kena marah memang selalu aku boleh dapat, tapi kerenah patient la yang buat aku selalu tertawa sendirian. Pesakit kecil aku jugak ade yang datang. Arh, diorg memang comel dengan bercermin mata kecik hehehe. :)

Aku suka :)

Kalau aku tak pamerkan senyuman palsu buat semua, macam mane aku nak rawat pesakit bukan? Macam mane pesakit nak sembuh. Isn't it?
Hal peribadi tak seharusnya dicampur adukkan dengan urusan kerja. Jadi aku ketepikan soal hati aku bilamana sampainya waktu aku bekerja.

Tu je. Tata

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com