Monday, January 16, 2012

boleh ke?

Assalamualaikum...hello there :)


duhai pemilik rusuk kiri..

saya cuma nak tahu,
boleh awak bimbing saya bila dah sampai waktu?
boleh awak jadi imam untuk solat saya nanti?
boleh awak ajar saya mengaji al-quran setiap kali kita selesai solat?

awak,
saya sayang awak sangat,
dan saya tahu awak pun macam tu juga,
kita masing2 ade kekurangan dan kelebihan bukan?
saya harap, kita mampu saling melengkapi antara satu sama lain bila sudah tiba waktu yang sesuai nanti :)

awak jauh dari saya,
saya tak nampak depan mata,
tapi saya dapat rasakan awak selalu disisi saya,
bilamana saya perlukan awak,

saya jugak cuba untuk jadi yang terbaik buat awak,
thanks awak, sebab sabar dengan kerenah saya :')

minggu ni minggu exam awak,
saya harap awak dapat buat yang terbaik,
saya tau, 
nak jadi yang terbaik bukan mudah,
tapi saya disini sedia bagi semangat pada awak bila awk perlukan :)




~ menulis bukan kerna nama, tapi punyai rasa ^_^

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com