Friday, January 6, 2012

hati menangis saat ini :'(



ari ni, saat ini, kat dalam bilik..
aku rasa nak menangis sangat2..
mungkin aku sedih,
mungkin aku stress dengan kehidupan
mungkin juga aku tidak tahan dengan tekanan dan dugaan

selama aku dengan kau, 6 bulan lamanya..
kenapa ada orang tak suka dengan perhubungan kita?
kenapa ada orang cuba untuk jatuhkan kita?
kenapa ada orang buat fitnah untuk ciptakan pergaduhan antara kita?
kenapa?

untuk uji kesetiaan?
untuk uji sejauh mana kasih sayang?
untuk uji apa itu kejujuran?
*muntah*

tak cukupkah dengan apa yang telah aku cuba tonjolkan?
kenapa masih ada yang datang sebagai ujian buat kita?

aku cuba untuk kuat, cuba untuk faham dan berfikiran positif,
tapi aku cuma manusia biasa
yang punya perasan
yang bilamana orang lukakan perasaannya, dia akan menangis

oh, sesungguhnya menangis itu terapi minda dan juga salah satu cara aku meluah rasa

arh, sudah la..aku anggap saja ini semua ketentuan,
DIA datangkan ujian buat aku supaya aku lebih kuat dah tabah *senyum kelat*
semoga lepas ni semuanya baik baik saja

salam dan terima kasih buat kalian yang sudi membaca :')

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com