Saturday, March 20, 2010

Gerak Hatiku Saat Ini

hurm...sebenarnya..aku tak tahu nak tulis apa disini..tapi, tanganku terasa gatal aja nak menari nari di atas keyboard ni...ntah apa la nak jadi dgn aku ni agaknya (gaya mcm org tgh berfikir)

waktu sudah berganjak ke pukul 2.15 pagi.. Ah..aku terlalu bosan waktu ini, nak kata mengantuk, siang tadi dah tidur lama, malam pulak time tuk aku melayari internet sepuasnya..tapi tak tahu apa nak buat, jadi..aku meluangkan sedikit masa untuk melakarkan rasa hati aku saat ini..

aku???? hurm..rasanya macam nak makan ice kacang aja..tapi, pagi2 buta macam ni mana nak cari?? so, aku buat milo panas aja..hehehe... ssllrruuppppppp.. yummy :P, bestnya air milo ni..time2 sejuk macam ni minum air milo panas..memg kaw la rasanya...

Romis?? Ah..dia sekarang mungkin tengah fight dengan exam final sem 9 dia...ari birhthday aku ari tu pun sebenarnya dia dah bagitahu aku yang dia tengah buat revision untuk exam final sem 9 dia..hurm... aku harap dia dapat jwb exam tu dengan baik...Insyaallah!!

Along?? dah 2 hari tak contact, apa cerita la dia agaknya, sihat ke, busy ke..hai..ntah la.. aku harap, dia baik2 aja kat sana.... Dia cakap nak jumpa aku time aku balik Kb isnin ni, tapi aku tak bagi jawapan yg konkrit kat dia..sebabnya?? sebabnya aku tak berani nak jumpa dia.. tau je la, aku ni mane la pernah jumpa lelaki yang tak kenal sebelum ni. Dan mungkin dia adalah yang pertama aku jumpa.. Tengok gaya dia layan aku aja, memang dia sangat menghormati aku punya prinsip.. bagi aku, dia lelaki ketiga yang gentlemen selepas Romis dan Hafiz.. Ah..Hafiz lagi.. kenapa la aku sebut jugak nama lelaki tak guna tu?? lantak dia la apa nak jadi lepas ni...

Mungkin aku akan jumpa jugak kut dengan Along tu.. ye la..kesian jugak kat dia.. beriya dia ajak jumpa, tapi aku yang tak nak..tapi aku dah bagitahu dia yang bila aje aku tiba kat Kb nanti, aku takkan sesekali cari dia, biar dia aje yang cari aku.. ye la..mane boleh prempuan yang cari lelaki, mesti lelaki la yang cari sebab dia yang ajak jumpa, bukannya aku kan?? so.. aku tak salah dalam hal ni... dah la..nanti aku fikirkan balik hal ni

wah!!..panjang jugak aku menaip dalam bosan2 nya tadi..hakhak.. hurm...cukup la stakat tu untuk hari ni.. apa2 hal, nanti aku update lagi blog ni..

Miss u ROMIS!!!

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com