Sunday, March 28, 2010

My First date with ROMIS ^_^

hahaha...klakar plak aku rasa tajuk yg aku tulis tu...tapi, aku dah ketandusan idea saat ini..hurm...esok nak balik shah alam, maka aku akan merindui bandar Kota Bharu ni..

2 ari lepas aku jumpa dengan Romis, dia cakap dengan aku.. before aku balik Shah Alam, dia harap aku n dia dapat jumpa kat Kb n kebetulan nasib menyebelahi kami, aku terpaksa balik Kb sebab atok aku sakit, then aku kena jaga atok yg Post Op bypass surgery, so aku dapat la jumpa dia sejam kat KBmall..

Tapi yang tekilannya ialah, aku dah kecewakan dia.. sebabnya aku tolak dia nak belanja aku time kat KFC.. bukan niat aku nak tolak duit dia nk belanja aku kat KFC tu, tapi memang aku dah ajar diri aku untuk tidak menerima duit dari sesiapa walaupun 10sen.. Aku rasa bersalah giler time dia bagitahu aku yang dia terasa hati dengan aku sebab aku sekat dia nak belanja aku...

Tapi nak buat macam mane, dah memang attitude aku macam ni.. aku bukan apa, aku tak nak satu hari nanti aku terhutang budi dengan Romis.. Maafkan Sal iya Mie..Sal bukan sengaja nak buat Mie terasa hati..

Pukul 2ptg aku sampai di KBmall tu aku lepak2 dulu kat situ, menyejukkan badan kejap sebab skarang ni musin panas membahang kat Kb ni.. Dah setengah jam aku kat dalam Kbmall tu baru la aku mesej Romis, cakap aku da sampai.. bila dia da sampai aje kat KBmall tu trus dia bgtau aku yang dia kat restoran KFC dalam bangunan yang sama.. Dia pakai baju warna kegemaran dia time tu.. Warna Merah, berseluar pendek n sandal.. simple aje pakaian nya.. tapi stay cute meh..huhu

Time tu la aku tolak dia nak belanja aku, aku tak tau kisah pulak yang dia simpan aje prasaan terasa hati tu diam-diam.. ish, macam mane la aku boleh tak perasan time tu, tak patut betul la aku ni.. ye la, mane tak nya, time borak2 dengan dia.. dia tu happy giler, banyak kali aku kena usik dengan dia.. and then lepas makan kteorg round2 dalam bangunan tu, tapi kejap aje,tu pon dalam keadaan tergesa2 sebabnya dia da nak balik.. katanya kena ambik kunci rumah dengan kawan takut nanti bila kawannya tu bawak kuar kunci rumah, diorg akan terperangkap dlm umah pulak..

Macam-macam yang kitorg bualkan time jalan sama2, rasa macam adik beradik ja kalau duk dgn dia, rasa selamat, macam2 rasa la boleh ada time tu..gelabah gak dibuatnya.. seronok gak.. ye la, rindu giler kowt tak jumpa.. last jumpa ari tu masa aku bagi dia tshirt kat dia time praktikal sebulan yang lalu.
Aku belikan spupu aku nombor fon baru and sebauh novel penulis kesayangan aku DAMYA HANNA. Then baru la Romis hantarkan aku sampai ke kereta prebet sapu tuk balik ke HUSM..huhu

Aku harap, cuti sem depan aku nak jumpa dia lagi, and aku takkan ulangi kesilapan yang sama lagi.. insyaallah
Yela skali jumpa mane la puas, pulak tu 1 jam aja.. (hisy dosa plak aku pikir benda macam ni).. nafsu tubuh ni.. hahahaha, tp alhamdulillah, dia tak sentuh aku langsung time kteorg keluar sama-sama, dia hormat giler kat aku, dengan sikap gentlemen dia tuh... fuh, nasib baik tak jatuh jantung aku dibuatnya.. kalau tak, naya la.. hahaha ;p

whatever la.. yang penting, bila ade cuti sem depan, aku nak balik KB lagi.. nak jumpa DIA huhuhu


p/s: mood tak kena, rasa ngantok.. tulis mengarut huhu ;p

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com