Wednesday, April 21, 2010

Hebatnya UjianMu Ya Tuhan

hati pilu berbicara..
tangis tanpa lagu..
pabila dia yang ku kasih diuji sehebat itu..
hati ini masih menidakkan..
jiwa ini masih menyangkal..

muhamad a**b a***n...
dia cintaku..
dia penguat semangatku..
dia kesayanganku..
dia yang terbaik..

dia jantung hati mama nya..
dia teman setia abah nya..
dia kekasih kami..

sungguh...
aku rindukan gurau sendanya..
aku dambakan sifat keanak-anakannya..
aku rayu pinjamkan kembali ketegasannya..
aku haus pada sifat bertanggungjawabnya..

dugaanMu aku tak mampu ya Allah..
ujianMU aku tak tertanggung wahai Tuhanku..
aku mohon padaMu sembuhkan dia..
aku pinta padaMu kuatkan semangatnya..
aku tahu cita-citanya untuk agamaMu setinggi langit..
berilah dia peluang...

Tuhanku y maha mendengar..
dengarkan doaku..
aku rayu selamatkan dia..
sembuhkan dia..

aku pinta jauhkanlah kami dari khabar yang bukan2..
sungguh kami tidak mampu ya Allah..
kami tidak kuat untuk itu..
Kau terbangkanlah khabar gembira ya Allah..
makbulkanlah doaku ya Allah..
makbulkanlah ya Allah..makbulkanlah...

Allahuakbar..Allahuakbar..Allahuakbar..

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com