Thursday, March 18, 2010

My Birthday!!




Semalam adalah hari yang paling happy dalam hidup aku,walaupun aku tak sambut apa-apa tapi penghargaan dari kawan-kawan sangat buat aku terharu...kawan-kawan kat facebook n tagged banyak wish birthday kat aku..yang sama birth date dengan aku pun ada..aku happy..

Romis pun wish kat aku,tu pun selepas aku remind pasal birthday aku..dia ckp "Wah... Praise the Lord. Allah always be with you Sal. Sory mie terlupa terlampau khusyuk study. Next time aja Mie beri present k... Ha tua dadia hehe. Have a blessed birthday Sal "

Bersyukur aku dapat seorang kawan seperti dia...Along pon wish birthday kat aku..handphone dia tak ada kredit jadi rela dia pinjam kredit kawan dia semata-mata nak wish birthday kat aku..
Dia ckp "Happy birthday, saya tak de kredit, Ni no kwn saya, Awk jangan save no ni k, Pape pon, semoga panjang unur and hidup di berkati Allah...

Aminn....semoga begitulah hendaknya...anyway...walaupun aku tak sambut birthday,tapi dgnn wish dri kawan-kawan dah cukup buat aku rasa bahagia sepanjang hari tu..aku bersyukur ya Allah...terima kasih atas segalanya..

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com