Monday, April 11, 2011

Dia Yang Dah Sedarkan Aku :)

Hidup sedikit ceria dan ada bunga bunga warna warni :)

Assalamualaikum.

Tak ada apa yang aku nak garapkan dalam entry untuk kali ini juga.
Cuma secebis ucapan terima kasih buat Abang Fairus Hassan :)

Dia telah sedarkan aku.

Aku banyak lalai.
Aku tak serius.
Aku banyak main main.

Kalau dia tak nasihat pada aku, dah tentu aku lupa.
Kalau dia tak marah pada aku, dah tentu juga aku dah jauh terpesong.
Kalau dia tak tegur setiap kesilapan aku, tentu aku juga tak tahu dimana kesilapan aku selama ni.

Jadi. Lepas 2 ari lepas, aku dapat semangat baru dari Abang aku.
Abang aku bagi semangat kaw2 punya.

Nak tahu macam mana?

Fuhhhh, memang tak diduga betul.
Dia pandai main dengan emosi aku.
Dia pandai psycho aku.
Dia tahu dimana kelemahan aku.
Dia tahu apa yang buat aku tak kuat.
Dia tahu setiap kelemahan aku.

Aku tabik doe.

Gambar dari sini

Aku tak sangka, Abang aku tunggu masa je nak booommmmm aku.
Perghhh.. memang setempek kena kat aku.
Sampai satu benda pun aku tak berani nak tipu dia.
Semuanya dia tahu.
Semua dia bukak cerita pagi tu jugak.
Pandai betul dia cari masa. -,-"

3jam 40minit aku kena dengan dia.

Tapi. Aku bangga sebab ada Abang macam dia.
Oppsss.. Bukan Abang betul eyh.
Tapi.. errrr, kalau aku ade Abang kandung macam dia kan bagus. :(

Buat Abang,

Jangan risau, lepas ni aku akan bertambah kuat.
Tak mudah lalai macam yang kau cakapkan tu.
Tak mudah jatuh lagi.
Tak mudah tersadung macam dulu lagi.
Dan aku akan tetap cuba untuk tunaikan JANJI aku pada kau.
InsyaAllah. Aku akan tetap cuba.
Kau buat aku sedar :)

Dan lepas ni.......

Aku JANJI

Aku sentiasa tahu,

Abang sentiasa tak lupa untuk nasihat aku.
Abang tak pernah kenal penat untuk tegur setiap kesalahan aku macam mane ayah selalu buat.
Abang takkan sesekali lupakan apa yang aku dah pernah buat pada dia. :( Maaf
Abang selalu ada bilamana aku sedih hati dan bilamana aku takde semangat untuk hadapi masalah aku yang tak pernah penat untuk datang dalam hidup aku.
Abang yang the best aku pernah ada seumur hidup aku.
Abang yang persis Mr.Ahmad

Dan Abang akan selalu cakap macam ni pada aku,


Terima kasih sangat2 buat kau Abang.
Aku akan kenang kau sampai bila2 eventhough aku tak pernah tahu macam mana rupa kau >,<


THANKS A LOT :)


No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com