Tuesday, May 3, 2011

Conflict Of Emotion


Tinggalkan kepayahan.
Buang segala penderitaan.
Senyuman sahaja kekal untuk masa hadapan.
Ternyata, diri masih lagi manusia dingin yang punya perasaan~ Zara

Kekadang serasa ingin mahu menangis tapi aku perlu keraskan hati
Kekadang serasa ingin mahu menjerit tapi mulut tak dapat keluarkan suara
Kekadang serasa ingin berlari jauh tapi akal waras cepat menghalang

Oh, Tuhan..

Adakah aku bakal gagal lagi buat kali ini?
Kenapa kau uji?
Kenapa kau uji?

Dimana silap aku?
Siapa yang boleh tunjukkan aku jalan?
Aku tak cukup baik?
Aku tak cukup cantik?- sila muntah!

Ah, banyak benar persoalan.

Aku bukan apa, aku cuma perlukan secebis semangat
Jika tidak ada yang senang, sila undurkan diri
Aku tidak marah
Tapi,
Jangan tinggalkan aku tanpa kata dan penjelasan


AKU CUMA TAK CUKUP KUAT UNTUK HADAPINYA BERSEORANGAN
AKU PERLUKAN TEMAN



No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com