Monday, May 23, 2011

entry kedua dalam sehari


Pernah tak kau fikir kenapa aku jadi macam sekarang? Rawrrrr!!

Sayangku,

Apa yg aku pakai ni, pada hari ini adalah yg dituntut oleh agama, aku tak nak mak ayah aku tanggung dosa kerana aku sebab aku sentiasa doa yg baik untuk mereka setiap kali aku solat, apapun dosa ke pahala, Allah yg tentukan bukan kita yg nak menilai sesama kita, Nabi pun tak buat mcm tu, jadi siapalah kita ni kan, sedangkan Nabi yg tak penah ada dosa pun tak berani nk nilaikan umatnya dari segi dosa dan pahala nie..ada otak, baik fikir dulu before nak keluarkn kata2!!

Hey dear, dengar sini.

let me remind u this, kalau hati tak ikhlas, jangan sesekali buat baik/cuba nak berbaik dengan aku ya. I really hate those hypocrite person.

sebab apa kamu tahu, sebab aku tak nampak langsung keikhlasan tu timbul dripada perbuatan mahupun air muka kamu. Orang cakap, kalau sesorang tu betul2 ikhlas, jauh dihati kita dapat rasa either seseorang tu ikhlas mahupun tidak bilamana dia buat sesuatu ataupun bercakap dengan kita. Kan?

tapi bila dengan kamu. tak pernah aku rasa semua tu. Never!

Aku harap sangat biar doa aku dimakbulkan Allah, biar kau sedar akan kesilapan kau. Ya, aku tahu. Aku juga banyak silap dan aku sedang cuba memperbaiki diri aku sendiri. Aku harap kau mampu ubah behavior kau sebelum peperiksaan besar tu menjelang sebab takkan berkat ilmu yang lecturer bagi once dia dah terasa hati dengan student. Sebab bukan aku saja yang perasan yang lecturer tu asyik sentap je bila kau keluarkan kata2 dalam kelas, tapi kawan2 yang lain jugak perasan. Hope that, kau dapat ubah diri kau sikit demi sikit k.

Aku mintak maaf kalau ade diantara readers aku samada alam maya mahupun reality aku terbaca, tersentap pulak-lah kan, sorry yang amat k.

so kawan reality, aku tau korang ade kelab kipas sendiri kan? HAHA pandai2 la bawak diri dengan kelab kipas korang tu ~Good Luck

kalau kelab kipas korang selalu keluarkan input2 berilmu time dalam kuliah, aku pun sure rasa macam nak join gak la HAHAHA

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com