Monday, December 6, 2010

boring + kering idea


yo pretty boys and gedik girls sekalian...
sihat kah anda semua?

hurm....boring nyerr time2 cuti ni..

wahai sahabat alam maya, takde homework ker nak bagi kat aku ni?
aku tengah boring nii..pelis3

malam ni aku dah nak berangkat balik kampung da... weeee
balik 4ari je pastu datang Shah Alam balik amik barang-barang keperluan tuk praktikal di Kelantan..

sem ni alhamdulillah dapar berpraktikal di Hospital Raja Perempuan Zainab II, Kelantan
tapi sebulan je, tu pun sebab nak belajar subject pedriatrics,
haaiiilllaaa.. ingatkan pegi sana praktikal sampai abis 10minggu.. tapi cuma 4minggu je

kering idea la. tak tau nak cakap pasal apa lagi dah.
k la, dari aku melalut tak tentu hala, bek aku offkan je entry la..

see u soon, bye

2 comments:

  1. baca? haaa..thax3..nanti sammy belanja eskrem oke ;p

    ReplyDelete

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com