Sunday, December 5, 2010

things, facts or goal about me

at last.. ade gak kje umah untuk aku
thanks to Mayang & Mr.Amad sebab bagi aku homework walaupon dia tak tujukan specifik tuk aku 
tapi dikira homework gak ar sebab cun2 je time aku tengah boring ni dia kasi homework





RULE

once you have been tagged,
you are supposed to write a note with 25 random,
things, facts or goal about you.
at the end, choose 25 people to be tagged.
you have to tagged the person who tagged you.
if i tag you, its because i want to know more about you.

  1. Nama aku Salfarina Binti Abu Mansor
  2. Anak jati Cek Mek Molek (Kelantan), tapi stay kat Tganu kiter dah lebih 10 tahun daa
  3. Sangat-sangat suka pada novel
  4. Aku cukup geli dengan lintah
  5. Suka kepada aktiviti yang lasak-lasak
  6. Aku sangat tergila-gila kan gadget baru
  7. Aku suka berangan sebelum tidur
  8. Aku paling benci dengan reverse psychology, nak kritik, just straight to the point :) aku ok je
  9. Aku belajar kat Management & Science University (MSU), Shah Alam
  10. Paberet drink~ tembikai susu :)
  11. Paberet food~ takde yang specifik, aku tibai je semua
  12. Aku anak sulung dari 6 orang adik beradik
  13. Sangat mudah tersentuh, cepat nak nangis je..cenggeng kan aku ni?
  14. Aku jugak seorang penyabar... aceceh ;p
  15. Aku pakai handpon capok je..asal bole contact orang sudeyh
  16. Nak beli Mp3 Samsung S3.. Insyaallah
  17. Mama suh kawin bila umur aku menjelang 25tahun keatas
  18. Oh ye, lahir pada bulan 3.. 17/3/1991 so skrg umur aku 19 thn..muda en??
  19. Suka beli barang-barang peribadi guna duit sendiri =) memang patut pon kan?
  20. Aku paling tak suka dengan orang yang suka cakap belakang-belakang..wutdehel?
  21. Terasa nak pergi melancong dengan orang tersayang buat masa sekarang nih haaiihhh
  22. Dulu tak suka publish blog, sebab takut org kritik, tapi skrg wa da tak kisah apa org nak cakap
  23. Seorang yang gila-gila orangnya, dan juga boleh jadi seorang yang sensitif dengan tiba-tiba
  24. Aku paling pantang dengan perempuan yang suka tergedik-gedik
  25. Aku sangat fanatik dengan japanese rock~ Alice Nine
kena tag 25 orang...
hurm...malas nak specifikan kat sape2..kang kalau ada yang tak suka, free2 je kena kutuk
haaa...jadi, sape yang baca tolong buat k, jangan cuba2 nak lari..

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com