Wednesday, December 8, 2010

cuti+hangout

salam readers sekalian..
ehem ehem..

ari ni aku berada di kampung halaman tercinta,
yu, ai suka balik kampung tau, rasa tenang giler.

takde sesape boleh kacau ai tido, dan dengan rasminya anak En.Abu Mansor ari ni bangun pagi pukul 10am. Perghh, lewat giler bangun, bukan apa, penat duduk lama dalam bas sampai krem abis semua satu badan. Tapi solat tetap tak tinggal oke ;p

hurm, ari ni aktiviti wajib yang dilakukan setiap kali balik kampung adalah hang out bersama teman skolah dulu..
rindu betul aku dengan dia, banyak cerita kami kongsi bersama

pasal hitu, pasal hini, semuanya lah..
dari petang sampai ke malam aku lepak ngan dia kat Mesra Mall Kerteh.

hasil lepaking aku bersama si Ai Chan aka Aiman Mazlan aku tersnap beberapa pic utk kenangan bersama

*maap ler, gambau tak cantik..camera probs arr (padahal tuan yang amik gambau tu tak pandai nak snap) aceceh ;p






anyway Ai Chan.. hangout ngan kau ari ni sedikit sebanyak dah buat hati aku sedikit lega dengan masalah yang melanda, siyesly dengan kau saja aku dapat luahkan segalanya selain kawan2 satu kos.

Idea kau sangat membantu. Kau best la Aiman. Nanti kiter kuar lagi ek? Kali ni kiter pi pantai pulak, amacam?

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com