Saturday, February 5, 2011

Cuti kali ni sangat tak best


Bosan! Tu je yang aku boleh cakap sepanjang cuti CNY ni. Balik Johor umah sepupu pon takde buat apa2.

Tengok banjir yang mula2 hanya di paras 2 kaki ayam sehingga la ke paras dada seorang manusia dewasa. Siyesly, banjir kat sini teruk giler tapi sayang, aku tak amik gambau untuk tontonan semua. Sorry bebeyh.

Ari ni ari Sabtu, 5/2/2011, pukul 1630H aku akan berangkat balik ke Shah Alam, fuhh. Tak sabar giler nak balik. Nak rehat puas2 before hari esok sebab esok aku ade duty kat wad, duty pagi. Y_Y

Ekceli, aku balik Johor bukan dengan kehendak hati. Paksa rela je ni. Taknak hampakan sesiapa, jadi aku balik. Dengan hati yang tak happy. Duduk melangut macam tunggu buah durian jatuh dri pokok.

Last2 aku decide on9 24 hours non stop. Hell yes, non stop!

Dan aku berjaya mendonlod 2 movie hohohoho


Tron - Legacy 

dan movie ni


Piranha 3D..hoo yeah!

hurm.. Sementara nak tunggu movie2 lapuk ni habis donlod, aku webcam kejap dengan abang angkat kesayangan aku. Hehehe

sesi luahan perasaan dengan dia. Cara dia nasihat aku sebijik macam ayah. Aku suka gilers.


haa..ni haku je yang on cam, tapi dia tak pon. Tak adil giler en?

Hadoii korang.. Maaf la kalau entry kali memang mengarut sangat2, tadi before bukak laptop, idea ade je datang menyendeng kat dalam kepala otak ni ha..

Tapi bila dah bukak laptop n sign in blog, terus je jadi blurr tak pasal2. Ok, skrang muka aku ketat giler sebab takde idea yang datang. 

@#$%&*!!!!!!

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com