Wednesday, February 2, 2011

kau datang pada aku, aku bagi double ,,|,, ,,|,,

kalau kau rasa kau rasa kau lagi hebat n perfect dari aku, teruskan la kerja backstabbers full time kau tu hokay!
oh, sure punya ko akan cakap mcm ni en?
"hell yes, memang aku hebat pon, memang aku perfect pon, so what?"
 aku akan balas macam ni pulak
"kau dengan hebat n perfect kau, boleh jalan, pegi mati la weyh"
Aku paling suka ayat Yana Yonet yang ni.
"satu aku nak pesan, kalau kau ade dua muka make sure satu daripada wajah kau tu cantik la yeh"
Kalau aku balas balik apa yang kau da buat pada aku, maknanya aku pon lebih kurang sama macam kau en? Tapi takpe, aku butakan mata n pekak kan telinga je la. 
Kau kan kurang kasih sayang, bese la. Kau kan nak nampak mulia depan kawan2 kau? Dan perbuatan kau tu sangat2 lah mendatangkan faedah untuk kau sebabnya kau akan dapat ramai kawan kan? hokay, bagos tu. Teruskan usaha kau tu ya. Aku suka beb. 
Tapi ingat, bila kau datang pada aku benda ni aku bagi pada kau
,,|,, ,,|,,   
Double beb aku bagi, bukan satu. Hoo yeah!
Tapi kan, yang peliknya, apsal erk? orang yang baik dengan kau pon duk mengata pasal kau, itu kau, ini kau. Lagi buruk dari apa yang kau buat pada aku. Hahaha. Kesian sangat kat kau weyh. Kau buat pada aku, tapi kau punya citer dari kawan2 baik kau tu lagi hebat la.
Bak kata Yana Yonet. Karma kan? Kau kata kat aku, kau pon dapat jugak. Tapi lagi superb la bebeyh!
 

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com