Monday, February 28, 2011

salah ke?

Assalamualaikum..


:) Aku hanya mampu tersenyum bilamana orang sudah mula salah faham dengan entry aku yang lepas.


Errr..Salah ke antara aku dan dia cuma kawan?

Niat aku nak buat entry tentang lagu itu serta merta terbantut n bertukar 360 darjah ke entry yang ini bilamana ade seseorang sudah mula salah faham.

Aduh..dunia, jangan la cepat sangat buat spekulasi yang entah apa2. Nasib baik kau tanya pada aku sendiri, kalau kau buat telahan sendiri? hah..lagi la haru.

FYI, aku takkan sesekali akan lukakan hati kaum sejenis dengan aku ok. Aku masih punya hati dan perasaan, aku juga masih punya harga diri.

aku tak sekejam itu

Cuma satu aku nak tanya pada kau..

SALAH KE KALAU AKU DAN DIA TERUS BERKAWAN?

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com