Tuesday, March 1, 2011

trying to think in a positive way

Hello good girl and gedik boys sekalian. :D

Sesi luahan pada si Ai Chan berlangsung selama 1 jam. Uhuk2..


beliau sangat memahami aku. Aku cerita masalah aku pada dia, pada aku, dia adalah tempat yang paling best untuk beri aku nasihat even kitorang jarang contact. *kawan zaman sekolah yang masih boleh diharapkan*

dia suruh aku jangan pikir sangat masalah yang datang. Try to face it with a smile :) smile smile smile and cool...errr betul ke aku cakap ni?

dia jugak suruh aku berfikiran positif terhadap apa yang berlaku. Yeah, mungkin aku terlalu berfikiran negatif sehingga ianya sangat mengganggu perjalanan hidup aku yang agak2 adventure hampir saban hari. >,<

Dah siap2 sesi luahan perasaan kitorang bercerita pula tentang JROCK Band kesayang kitorang ni haaa...

Hell yes. Aku dan Ai Chan sangat meminati Jrock Band.

* kalau tak tau sape itu ALICE NINE, boleh tekan sini or search PV dia kat sini *

Blablabla..sampai tahun depan pun tak abis kalau duk kongsi2 cerita dengan minah sorang ni haa. Besh wooo

time lepaking sama2 bersama seorang putera yang agak macho di belakang tu ^_^
ok, fine, yang kat blakang tu adik dia hookay!



dah dah dah..banyak mengarut pulak entry kali ni. Sebenarnya dah lama sangat entry yang ni duk dalam draft, tapi tak update2 jugak. Daripada duk peram jadi tempoyak, baik aku post-kan aja

sape suka boleh LIKE,
sape tak suka boleh klik butang pangkah yang warna merah hujung belah kanan tu ya ^_^

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com