Monday, March 21, 2011

Luahan rasa saja

Assalamualaikum,
Yo gedik good girls and handsome boys sekalian ^_^

Errr...sebenarnya entry kali ni dah lama sangat terperap kat dalam draft, jadi aku postkan saja la walaupun aku banyak membebel kali ni. ~lantak kau

Aku sunyi. Kadang2 aku sakit, tak siapa yang peduli. Aku ngadu pada dia, dia macam tak kisah sangat. Alasannya "kau kan nurse, mesti la kau tau jaga diri kau sendiri"  -,-'

You know what? eventhough aku seorang nurse, tapi jika aku juga sakit.. aku juga seperti orang lain. Nak mintak simpati juga, nak rasa macam mane orang lain juga jaga aku. Nak juga ade orang pesan pada aku supaya jangan lupa makan ubat, banyakkan rehat. Tapi... kenapa tak ada yang sensitif?

Ya. Kalau kau sakit, aku lah orang yang paling bimbang tentang keadaan kesihatan kau. Aku lah yang selalu ingatkan kau supaya banyakkan rehat. Aku jugalah semuanya.

Tapi bila sampai giliran aku? Semua orang butakan mata, pekakkan telinga. Kenapa?
Oh lupa, mungkin bagi kau.. "aku kan nurse, tentu aku tau jaga diri aku sendiri" ok fine.

Kalau ikutkan hati, aku benci dengan keadaan diri aku sekarang. Tak tahu kenapa.


Photo curik dari facebook then sesuka hati dia je nak edit2. Hahaha. Anyway, thanks my dear sepupu

Dan, oh. Anak ini. Aku ingat akan anak ini. Sangat comel. Diam saja saat dia berada di pangkuan aku dulu ^_^
Rindu...


photo2 aku yang tu telah dikerjakan oleh Gadis yang ni hookay!
Lebiu la sepupu.. Nanti jumpa ai bagi senyuman yang paling manis untuk yu oke :p


dan....errrr.


errrr, dik oi, asal dua skali tutut masyuk dalam mulut tuuu? tak cukop satu ka? ahahahahaha
aku hanya mampu gelak saja bila lihat ini photo XD

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com