Monday, March 7, 2011

ade orang bagi aku lagu best

Assalamualaikum..
Aku nak tanya pada korang, korang pernah rasa bahagia tak? Pernah rasa happy tak?
Korang pernah dapat lagu dari seseorang yang rapat dengan korang tak?
Kalau ada, kongsikan la pengalaman tu dengan aku. Aku pun nak tau jugak ^_^

[aku mahu senyum dan sentiasa mahu senyum buat masa ini]

Dan sekarang aku nak share happy aku disini. Nak garapkan disini.
Kau tau? Ade seseorang bagi lagu2 best pada aku minggu lepas. Melalui Fb.
Aku terharu bila dengar lagu tu. Banyak kali aku dengar.
Dan aku menagis sebab happy sangat. Yela kan, sepanjang 20 tahun hidup kat dunia ni mane la ade orang nak bagi aku lagu2 semacam tu pada aku.

Yang ada hanya lah lagu befday bilamasa befday aku tiba. Dan lagu zaman kecik2 dulu ayah aku selalu nyanyikan untuk aku.

"Oh McDonald had a farm.. E I E I O...lalalalalalla"

Hah, lagu tu je yang aku pernah dapat. Sadis kan? Haha ^_^

Aku dapat lagu ni daripada orang tu

[dapat lagu Devotees-Mahar Cinta]

dan lagu ni

[De Hearty-Inspirasi Hati]

Korang nak dengar lagu2 ni, boleh search sendiri kat Youtube ok. Aku pemalas skit kali ni. Malas nak letak link.

Bila aku dengar je lagu ni, terus je aku tangkap cintan.. Gila betul aku. Yela, Appreciate la dengan si pemberi sebab dia tu seseorang yang berjiwa yang agak2 sentimental errr... hehehe ;p

Oh ye, aku sekarang sedang menderita tak boleh jalan, sebab kaki aku terkehel time nak turun tangga malam aku nak on the way ke tempat latihan running.

So, dah injured teruk sampai bengak macam belon kaki aku ni haa, aku terpaksa skipkan diri dari masuk tournament. Ah, lantak la ayat aku tunggang terbalik. Tengah derita sakit ni. Fuhh...

Kan best kalau ade orang boleh tolong urutkan kaki ni. Sakit wooo :(

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com