Thursday, January 6, 2011

award dari seorg puteri :)

first sekali aku nak ucapkan ribuan minta maaf n terima kasib buat cik cantik manis si kupu kupu ungu aka Cik Timmy


sorry yerp Cik Timmy sebab lambat buat entry ni..hehhee... tengkiu bery much sebab puteri comel ni dah bagi aku satu award hehehe. Aku sangat teruja. Aku juga rasa dihargai hehehe... maseh3

ni award yang dia bagi tu


erk..puteri. oh puteri. Award ni azam untuk 2010 ke 2011? hehehe..takpe2, Aku wat untuk 2011 punyer okeh.

Azam Sammy untuk tahun ni yerp? hehehe... Sammy wat dalam bentuk point2 je la k. Azam aku simple je

- Aku nak jadi anak yang baik pada mama n papa aku
- Aku nak buat yang terbaik untuk exam tahun ni, insyaallah
- Aku akan cuba untuk jadi lebih matang dalan segala macam jenis hal *ok la kan?
- Aku taknak buat mama n papa aku bimbangkan keadaan aku disini lagi. 
- Aku akan cuba untuk jadi kawan yang baik untuk kau
- Aku akan cuba fahami kau
- Aku nak terus ngorat kau *eh, "kau" tu sape ek? hahah
- Aku nak jadikan hidup aku tahun ni lebih baik dari tahun2 yang lepas. Insyaallah

erm...tu je la kut rasanya hehehe... Cik Tim, oke ke sy buat ni Cik Tim oi? hehhe..tak oke pon kena la oke kan jugak yep. :P

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com