Saturday, January 1, 2011

ni entry new year ke?

anda...oh anda..

anda marahkan sy lagi ke?
dah la tu anda oi. dah masuk tahun baru ni. maap maapan la sesama kita. buka lembaran baru, ni benda remeh pon nak marah. pe la anda ni.

..............................................................................................................................

Okok. Lupakan saja apa yang baru aku ucapkan sebentar tadi tu yep.
Korang...ohhhh korang. Macam mane dengan tahun baru? Sambut kat mane2 tak? Aku malam tahun baru itu ari juz meronda kat Wakaf Che Yeh jah. Usha2 shawl yang agak gojes disitu. Hati berkenan terus jep beli.

Dapat aku grab 2 helai je. hehehe. Pompuan. Bese la en.

Tu nasib aku kat Kelantan. Round2 kat wakaf Che Yeh je la aku. Kalau ade kat Shah Alam ni haa... sure aku sambut kat KL. Kawan2 ckp kat dataran meriah ari tu. Entah ler.

2thn asyik sambut new year kat Kelantan je. Nak wat cane en, schedule praktikal kne time new year. Nasib!

Hope that next year dapat sambut dengan orang2 yang sepatutnya. Aku nak cepat2 abis belajar. Nak amik bidang lain pulak. Nak lari dari bidang ni even aku tau bidang ni demand tinggi tapi aku tak peduli. Aku cuma nak ilmu dia aja. Nanti aku nak kerja, aku taknak bidang ni kut. Muak aku.

kejap2 kang aku rasa bangga. Kejap2 kang aku rasa menyampah. Ok. Ekceli aku cuma menyampah dengan orang disekeliling aku je, bukan dengan bidang ni pon. Aku still wat kerja seikhlas hati. Takde paksaan dari mane2 pihak. So, kalau ade diantara yang "disekeliling" aku terbaca entry ni. Hahaha.. Lantak kau la nak pikir aku ni manusia ke apa ke.

Bab kata kau, layak ke orang macam aku dipanggil manusia?
Meh sini aku nak habaq mai, kalau aku bukan manusia, aku tak masuk sekolah, aku takkan belajar sama bidang dengan kau. Kalau aku bukan manusia, aku takkan pernah boleh bercakap dengan kau. Kalau aku bukan manusia, sure aku kena hell cukup2 masa mula2 nak masuk bidang ni dulu en? So sape yang patut fikir sebenarnya ni? kau atau aku?

Tak pernah ikhlas ke kau jadi kawan aku selama ni? aduhai. Allah dan kau saja yang tahu apa yang tersirat dalam hati kecil kau. Aku harap kau masih sudi bagi aku sedikit peluang.

cisss... aku bermadah lagi. *hampeh*

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com