Saturday, January 22, 2011

citer khurafat memang tak bayar bil elektrik ke?


Minggu lepas aku tengok cerita ni. Khurafat. Not bad. Banyak adegan adegan yang buat aku terkejot macam berok. Boleh tahan la.

Part yang tak boleh blah time Si Syamsul Yusof tu bawak mayat tu haa.. Seram siot. Pastu time mayat tu tergolek2 jatuh kat bawah gaung hahaha. Aku tergelak je, tapi budak sbelah aku dah tutup mata segala. Takut katanya.

Lagi seram citer ni lagi fun je aku rasa. Hati kering kot. Tak de la rasa takut sangat. Seram skit2 tu ade la tapi tak la heavy sangat. Tapi yang peliknya, masa siang dia ade la dalam 5 minit, pastu banyak aksi waktu malam je. Budak kecik depan aku cakap citer ni macam tak bayar bil elektrik je doe. Ayat dia gini.

"Ayah, Ayah.. Apesal citer ni asyik gelap je? diorang tak bayar bil elektrik ke?"

Bila aku dengar je budak tu cakap gitu, aku gelak2 je. Hahahahaha. Semua orang keliling budak tu gelak2 bila dengar budak tu cakap mcm tu. Tak pada ngan kecik kowt nak komen. Hahahaha..

Anyway, citer dia best gak la. Fun sbb ade mayat. Tu je.

Apesal HANTU akan muncul bila malam je? Kenapa tak waktu siang? huh, jadi mengong jap -,-

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com