Tuesday, May 25, 2010

awan tengah mendung kot (^_^)

Kenapa macam aku je yang bersungguh?
Sedangkan dia tak pun..
Kenapa macam aku aje yang sibuk-sibuk..
Sedangkan dia rileks aje..
Kenapa macam aku aje yang terhegeh-hegeh?
Sedangkan dia buat dunno je..

Aduh..Malunya dengan diri sendiri..
Kekadang aku malu sangat-sangat tapi aku buat-buat happy go lucky dengan dia..
Macam terdesak giler aku ni kan?

Padahal mugkin dia tak ade apa-apa pun..
Tapi aku je yang excited lebih..
Macam syok sendiri..
Malunya...
Dengan diri sendiri and dia..

Finally I realize it..
Biarkan aje la..
Nak patah balik pun bukannya boleh..
Tunggu aje lah yang Allah dah tetapkan untuk aku..
Tak perlu lagi nak tagih simpati orang lain..
Mengadu-mengadu pun bukannya dia faham perasaan kau..

Siyesly maybe dia ingat aku ni desprate kot..
A lil girl yang desprate giler-giler tahap gaban...
Hurm..tunggu aje la...

P/s: Dah la tu..berenti dari menaruh harapan..sorang2 lagi best..kan?kan?
Hatiku berkata: Walaupun dalam hati rasa nak jugak..terpaksa lah mengalah..

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com