Saturday, May 1, 2010

Kenapa, Kenapa dan Kenapa..

Ah......
Aku ditipu lagi....

Sungguh,
Sakitnya hati ini...
Pedihnya hati ini...
Lukanya hati ini...

Aku gagal lagi kali ini...
Aku terluka lagi kali ini..
Kenapa mesti orang itu adalah aku??
Kenapa mesti aku??
Kenapa?

Hati Yang Kau Sakiti
by Rossa

Jangan pernah katakan bahawa cintamu hanyalah untukku...
Karena kini kau telah membaginya...
Maafkan jika memang kini harus kutinggalkan dirimu...
Kerana hatiku slalu kau lukai..
Tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu..
Ku hanya bisa mengatakan apa yg kurasa..

Ku menangis...
Membayangkan....
Betapa kejamnya dirimu atas diriku..
Kau duakan cinta ini..
Kau pergi bersamanya..

Ku menangis...
Melepaskan...
Kepergian dirimu dari sisi hidupku..
Harus slalu kau tahu..
Akulah hati yg telah disakiti..

Maafkan jika memang kini harus kutinggalkan dirimu..
Karena hatiku slalu kau lukai..
Tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu..
Ku hanya bisa mengatakan apa yg kurasa..

Ku menangis...
Membayangkan...
Betapa kejamnya dirimu atas diriku..
Kau duakan cinta ini..
Kau pergi bersamanya..

Ku menangis...
Melepaskan..
Kepergian dirimu dari sisi hidupku..
Harus slalu kau tahu..
Akulah hati yg telah kau sakiti..

Ku menangis...
Harus slalu kau tahu..
Akulah hati yang telah....
Kau sakiti...

Kenapa perlu awak tipu saya??
Kenapa perlu awak pura-pura sayangkan saya??
Kenapa perlu awak mempermainkan perasaan saya?
Kenapa perlu awak simpan rahsia itu??
Kenapa awak buat saya macam ni??
Kenapa?

Apa salah saya dengan awak??
Apa silap saya??
Apa kurangnya saya??

Bila awak dah sayangkan balik Girlfriend awk..
Bila awk dah balik semula dengan Girlfriend awk..
Awak pun dah mula cakap kurang ajar dengan saya..
Tak ada lagi rasa hormat awak pada saya..
Cakap pun guna Ber Kau dan Aku!!
Dulu..Ber Saya dan Awak!!

Saya tau awak tak ada niat..
Sebab time tu Girlfriend awak ade kat depan awak..
Saya faham sangat-sangat..
Saya cuba tenangkan diri time awak call saya tadi..
Walaupun time tu banyak soalan yang saya nak tanya awak..
Walaupun time tu saya rasa nak menangis je dengan awak..

Biar awak dengar betapa sakitnya hati saya..
Biar awak dengar betapa peritnya hati saya bila ditipu oleh awak..

Saya harap awak akan berubah...
Saya harap awak akan jaga GF awak baik-baik..
Saya harap awak tak lukakan hati GF awak sebagaimana awk lakukan pada saya..
Saya harap awak bahagia dengan dia..
Pilihan hati awak...


p/s: apakah aku perlu percaya kepada lelaki seperti kau lagi??

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com