Monday, May 24, 2010

(^O^)

Mataku tajam merenungnya..
Aku cuba untuk jatuh cinta padanya..
Begitu juga dia..
Walaupun telah jauh malam, tapi tak ade apa-apa effect..
Hanya kami berdua disitu..
Hanya berdua..

Pertemuan hari ini bakal memberikan jawapan yang pasti untuk hari esok..
Ya, Sudah pasti!!

30 minit pertama.. Kami hanya diam..
Tidak berkutik..
Aku cuba merencana apa yang bakal aku luahkan nanti...
Dan 30 minit kedua..
Aku mula mengatur bicara.. Meluahkan kembali apa yang telah aku hafal sebentar tadi..
Tapi dia??? Hanya diam...

Last-last aku menjerit sebab dah tak tahan sangat..
Terlalu bosan dan tertekan dengan keadaan sebegini...

Tolong lah... Tolong lah Cintai aku...
Tolong lah Cintai aku wahai Nota Nursing Care III oi...
Esok aku nak exam subjek kau...
Berilah aku peluang.. Tolong lah...

Aaargghhhhh!!!!!

P/s: Ngantok sebenarnya nie!, Pehal kau ni?Kau pikir nota boleh b'ckp ke? Ngek btol ar @_@
Hatiku berkata: Cintailah Nota anda..huhui ;p

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com