Thursday, May 6, 2010

Mubin Ku Sayang


Setiap hari...
Aku berjalan penuh lesu, selalu ingin menoleh dan terus menoleh kebelakang..
Aku ingin menjadi yang pertama yang mencintai masa lalu ku..
Seminggu ini memang aku rasa "down" sangat.. tak happy ;-(

Setiap ari aku teringatkan "DIA"..

But my mum macam tau-tau aja yang anaknya sedang bersedih hati..
Tadi dia call, bertanya kan khabar aku lagi, bertanyakan perihal pelajaranku... and menstorykan hal2 semasa...
Aku menyampaikan perkhabaran gembira buatnya dengan menyatakan yang aku baik-baik saja disini..

Tak mahu susahkan hati seorang ibu...

Banyak yang kami bualkan dan bertukar cerita tadi..
Dia cakap "kesayanganku" itu dah rajin bangun pagi nak pergi sekolah..
Dah rajin buat kerja rumah yang cikgu sekolah berikan...
Dan... dah rajin main game ulat kegemarannya jika ada waktu terluang..
Alhamdulillah...

Ah...
Rindu betul dengan "kesayanganku" yaang kecik sorang tu....
Rindu dengan Ketua Kelas tahun 2 tu...
Along rindu adik along..
Rindu Mubin..

Selalunya kalau aku balik ke rumah di Terengganu,
Dia lah orang pertama yang menantikan kepulangan ku..
Bertanyakan itu dan ini..
Macam-macam benda dia nak tahu..
Becok betul mulut dia bercerita jika ade sesuatu yang menggelikan hatinya..

Ah..
Semua yang berkaitan tentang dia aku rindui...
Mulut becok dia...
Serangan penumbuk dia..
Ketawa dia...
Ciuman dia.... OOPPPPPSSS!!! hahaha..
Ciuman kasih seorang adik kat kakak dia la...

Along sayang dia..
Sayang sangat!!



P/s: anywho...gottagoh...tido time...lol :D

Mr.Ahmad pergi Matrik Perlis la pulak utk 10 ari...
haizz...tak leh nak kenakan dia banyak2..huhu

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com