Friday, November 26, 2010

Contest Mimik Muka Menarik

yo preety boys n gediks girls sekalian..

see.. Aku kena tag lagi oleh cik mira yang comey.. tengs yep..
fist time kowt join contest..menang tak menang tu belakang punyer citerr
contest ni dianjurkan oleh cik penganjur laa..nak tengok cik penganjur? haaa...klik sini

ekceli, contest ni da tamat da.. tapi cik mira suh buat gak, takmo la hampakan cik mira.. sammy buat gak, aku sure tak menang punyer ;p

hurm...takde mimik muka yang menarik la aku dapat snap..
yang ade cuma yang ni je.


ok la kan? dari takde...
kepada org yang ade dalam pic ni..aku harap kau sabar sebab aku just buat suka2 je k..takde niat nak malukan kau pun

cerita disebalik gambau:

time kelas pediatrics ni.. Kelas malam, even lecturer ade kat depan tengah tunggu kertas kuiz yang kitorg jawab malam tu, sempat la jugak aku snap 2-3 pic..hehehe
sebab tak dapat nak fokus jawab kuiz malam tu, aku cari alternatif lain tuk hilangkan boring
sekurang2nya kena tag kat 3 org blogger:

aku takkan tag dah sebab contest ni da tamat tempoh, so klu antau contest pon aku taksure penganjur akan terima punya ;p

2 comments:

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com