Wednesday, November 24, 2010

tertagged dengan sendirinyerr

tag dari kawan Mr.Lipas, ke Mr.Lipas pastu aku tertagged sendiri ;p

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?

handpon, laptop dan internet..takde ni smua, aku boleh bosan bagai nak mati


2. Benda terakhir yang korang beli menggunakan duit korang sendiri?

topup Rm5, tuk mesej seseorang hehe..


3. Di manakah tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?

kat umah sendiri je, jimatkan budget ;p tema putih itu suci


4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?

yup, memang tengah bercinta..bercinta dengan lappy kesayangan hahaha


5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

sepanjang hayat.. boleh tak?


6. Di manakah korang selalu berjumpa kekasih korang?

jarang jumpa, kalau jumpa mesti ronda2 banyak tempat


7. Novel / buku / majalah terakhir yang korang beli?

buku novel faveret writer aku~ Damya Hanna


8. Apakah nama penuh korang?

SALFARINA BINTI ABU MANSOR..macam dalam surat beranak aku ;)


9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?

keduanya aku mesra, jadi aku layan sama rata..takde tambah tolak


10. Namakan orang yang korang betulbetul nak jumpa dalam hidup korang?

kau yang boleh buat aku berubah!


11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?

mesti ar, berdi-kari la katakan ahaks ;p


12. Di manakah tempat yang korang betulbetul nak pergi?

seventh heaven..wahhhh


13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
ni yang halal ke tak?


14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang?

dia yang belajar kat kat UPNM, suka berblog-ing, sedang jatuh cinta dengan Mrs.Lipas


15. 5 benda yang korang sangat sayang dalam hidup korang?

handpon, mp3, lappy, gambar2 lama, kasut


16. 3 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?

~hujan kemarin by Taxi band
~straight through my heart by Backstreet Boys
~life is like a boat by Rie Fu

17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?

17 March 1991, tahun lepas tak sambut pon  :'(


18. 7 orang blogger yang korang nak tag?

1. amad
5. nain
7. kau baca kau kena tag.

19. Cerita sikit blogger pertama yang korang tag

seorang yang sempoi n happy go lucky kat formspring ^_^



tengkiu aku ucapkan kepada Mr.Lipas
*dia cakap sape baca entry dia yang kne tagged, sure akan tertagged jugak :)

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com