Wednesday, November 24, 2010

hareeemmmmmm


oh readers...soooooooooo sorry sebab Aku tak dapat nak update belog 2-3 ari ni..
aku busy dengan asemen group yang lecturer bagi arr..

next week da nak exam mid sem. so aku kne struggle kuat sikit untuk sem ni sebab sem ni tough giler VAVI..

alhamdulillah sepanjang sesi theory aku boleh fokus dengan baik cuma lately aku rasa macam hambar nak mati je

sebab fon kne rampas dengan lecturer. haaa..mesti korang fikir ianya salah aku kan? oke fine aku yang salah. sebabnya, time tu dalam kelas dia, aku rasa nak ter ut'ut je then aku tengok jam kat fon, sekali lecture nampak and then dia assume aku main fon dalam kelas.. adoyaii

dia pon amik la fon aku. sekarang dah 2 ari aku hidup tanpa handpon..
terseksa hidup aku sial.. hahaha
macam nak mati doe.

takleh contact mama,
takleh nak deal ngan orang account.
hish.

sabar.
sabar.
 dan

terus sabar.

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com