Thursday, November 18, 2010

addiccted sudaa


pergghhhh... Aku sekarang sudah ter-addiccted untuk terus berblog-ing 
sehari tak berblog-ing tak pe lagi, bila dah masuk hari ke3 ke4 aku sudah jadi gundah gulana.
tak senang duduk. Heh. 

Aku tak peduli samada org baca atau tak belog aku, yang penting aku dapat luahkan apa yang aku rasa.

Aku jugak tak peduli samada kat belog ni aku syok sendiri atau hape je la kan. Hehe.

Aku akan rasa bertuah kalau kau hargai aku, aku jugak akan rasa bertuah kalau kau sudi terima aku..

P/s: 
- aku tak pernah lupa untuk follow semua cerita kau
- aku suka kau sebab kau comel giler doe
- aku harap kau happy selalu
- aku harap kau dapat apa yang kau nak

hatiku berkata:
- teruskan misi utk ber-asemen
- terasa seronok skit 16/11/2010
- siyes aku tak dapat nak lupa peristiwa 16/11/2010

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com