Thursday, November 18, 2010

kalau la aku orgnya :p

Ahaa.. Tu dia. Cik Sammy suda dapat gambau kenang2an semasa di Pulau Pangkor itu ari. Hehe.
Mau tengok ka? Boleh aja.


haaaaaaaaaaa.. Ni time kat Jeti Lumut. Before nak ke Pulau Pangkor. Hurm.. Pelagi, candid ar bebudak ni semua.. isk3



haa.... ni with best friend
dalam kelas Cik Sammy yang kiut ni rapat ngan kawan yang ni la, except yang baju hitam+hijau tu ^_^


Aku tak cantik tapi aku C.O.M.E.L ngee~~
layakkah aku untuk orang seperti kau?



masing2 dengan muka yang ter-gedik lebih. hahaha


Kalau la aku ade peluang untuk ajak kau pegi sana.. hurmmm


suasane yang tersangat romantik aku pernah rasa pada petang tu di Pulau Pangkor.
Kalau aku ajak kau, kau nak tak ikut aku lain kali? tapi aku tak rasa kau nak ikut sebab kita hanya kenalan di alam maya aje kn?


No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com