Thursday, November 25, 2010

this is why i love my alam maya friend :)



Tergelak2 aku baca alkisah budak berdua ni..hahaha
Cik timmy and Mr.ling, jangan marah oke..ini sekadar hiburan semata2
~sorang tanya, sorang lagi tukang jawab..hahahha
Ling: student UPNM
Cik Timmy: Student nurse kat Kuala Terengganu



Si lipas dan si kicap yang tak pernah lupa untu lawat belog ini..trimas kawan2
aku sangat2 menghargai kedatangan korang ke belog ini ;p


Hahahaha...berkali2 aku baca soklan ni...cuba fahamkan...aku ketawa lagi then baru la aku dapat jawab.. aku terhibur lagi :)

daripada aku sedih bagai nak mati ari tu tetiba dapat  soklan yang mencuit hati daripada Mr.Kicap..hehe tengkiu kawan..

~ haaa....part yang kat bawah ni plak part aku minta pendapat dari Mr.Ling, sebab time tu aku seteres bagai nak mati je.. sape2 yang terasa baca entry kali ni, lantak kau la..aku malas nak jaga ati kau lagi..bosan!

Trimas ling atas nasihat ko walaupon mcm mcm cara ko suggest kat aku, ko dah mampu buat aku gelak sakan ari tu...sambil2 nak solve probs aku, aku takde la rasa seteress sangat sebab ko bagi aku jawapan yang sangat membina hahaha


..siyes bila aku dalam dunia maya, aku lupa siapa aku di alam reality.. aku lupa..

Aku juga cipta karakter aku sendiri bila aku berhadapan dengan alam maya, tak de siapa yang akan marah kau, tak de siapa yang akan halang kau dari buat apa saja yang kau nak, kau bebas!

Bila aku berhadapan dengan alam maya, aku menjadi diri aku yang sebenar, no more hipokrit, no more nak jaga hati org macam kat alam reality, no more dengar org cakap blakang2 kau..tak suka, terus sound,  aku cakap lepas..itu lah diri aku...

Tapi bila alam reality, kau sibuk nak jaga hati org sedangkan hati kau sendiri tak terjaga, saban hari jugak kau akan dengar humor org cakap blakang kau..what de fuck?
Aku sayangkan kawan2 aku yang kat alam maya ni..diorng smua best walaupon kteorg takpenah jumpa face2face tapi tu semua tak menghalang kami dari terus utk berkawan.
 
P/s:
  • Kau nak terasa dengan entry aku kali ni?? Haa,lantak kau la
  • Kawan alam maya: aku bangga sbb korang jadi kawan aku 
  • Mr.Ling, Cik Timmy, Mr.Lipas and Mr.Kicap..entry kali ni just untuk suka2 je k, jangan amik ati tau..aku tau korang sempoi ;p
  • Thanks sangat2 kat korang sebab dah happykan aku, aku hargainya 

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com