Wednesday, November 3, 2010

terboringkan diri

Assalamualaikum....

 hurm...Boring la asyik duk citer pasal diri seniri jek kan? macam la diri tu femes sangat..huh! poyos je lebeyh..hahaha

Jom kiter citer2 hal dunia pulak k..cintan cintun ka, pasal guy yang perasan/belagak macho ka, pasal girl sbelah umah aku yang hambar ke or what so ever la kan...

But..but..but...entry kali ni aku lebih prefer pasal friendship-lah kot..hehehe...
takde kene ngene langsung ngan suggestion tadi!!!

Apa makna kawan? Kawan ni stakat untuk duniawi je kan, time senang semua nak dekat...time susah pandang sebelah mata je..hahahaha...pesal hambar je aku kali ni ek?

Tau citer pasal taik idung tak? selagi belum dapat selagi tu kita korek2....bila dah dapat, buat apa? leset bawah meja? leset kat dinding? eeiiwwwwwww... pengotor giler

tapi tu lah hakikatnya kan?? tapi aku tak..aku tak..aku baik kowt , selalu anggap kawan tu macam adik2 sendiri..selalu tolong tengok je kawan  dalam masalah..heh.. cukup baikkah aku?? hurmm...muhasabah la diri memanyak lepas ni, tapi jangan judge people dari segi luaran je k..

kalau sahabat plak, adalah satu perhubungan yang aku tak dapat nak express-kan dengan kata2, susah senang sentiasa bersama- NO MATTER WHAT.. tapi tak bermakna aku lesbian k...huh!!

Lelaki n pompuan jarang  boleh jadi kawan baik, kalau ada pon mungkin 1:10 dalam dunia.. sebabnya aku sentiasa berpegang prinsip "lelaki n perempuan memang tak boleh jadik kawan baik"... sebab??
Sebabnya kalau dua manusia berlainan jantina ni bertemu...tak lelaki, si perempuan, tak perempuan, si lelaki tu yang akan ade perasaan lebih dari perasaan seorang kawan kepada kawan.. isn't?

Kalau betul pun lelaki n perempuan boleh jadi kawan baik, tu pun bila da kawin kan? sampai akhir hayat...hehehe sweet3
kalau kawan baik yang ni gaduh pon takde hal punya la kan...siang ke kowt diorg gaduh, malam2 dia baik ar balik an? bila da jumpa bilik baik la an? @_@
Then kalau  kawan yang zaman2 muda remaja ni..lain plak citer dia...kalau gaduh sekali je memang susah giler nak baik..memang boleh baik, tapi keadaan berbaik selepas peristiwa gaduh tu mungkin takkan sama seperti yang sebelumnya kan? paham ke x??

memang la senang nak berbaik semula, tapi percentage tu tipis gak la sebab bila dah baik sangat konon declare BFF, sekali korang da gaduh..alahai memang payah giler nak baik, tak cayer try buat..kompom  nyesal kowt..terkontang kanting ar nanti..hehehe

so its more better kalau nak declare BFF tu, cari la yang betul2 boleh terima korang seadanya..yang boleh sabar dengan kerenah korang k..sebab aku pon penah kena..ye la..maybe silap aku gak buat hal tak tentu pasal ( tu la, sape suh carik pasal?kang da kne)..huh!

Mr.Ahmad pon penah cakap kat aku..tapi time ayat ni ditujukan kat aku, masa tu aku tengah frust menonggeng..
"Bukan semua dalam satu, dan bukan satu dalam semua"
~ so aku apply benda ni dalam setiap aspek kehidupan, kekadang berguna gak ayat dia tu, takde la aku frust sangat bila heart broken season is coming...

hurm....sama2 la kita fikirkan yer..

P/s:
- thanks kepada sesiapa yang sudi datang ke blog ni..
- thanks kepada kawan tu
- ya..aku memang banyak silap

Hatiku berkata:
- perlukan ketenangan

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com