Tuesday, November 9, 2010

taboos related to pregnancy


huh!...sekalipun kau benci/tak suka dengan aku, tolong jangan buat aku macam ni. Aku pun manusia macam kau.

ari ni kau exam kan? kalau tak silap dek pendengaran aku itu ari, kau exam 1 paper je..
so cemaner? okay ke tak exam kau tu? aku arap kau dapat jawab dengan baik la...

siyesly memang dalam kelas ari ni aku tak dapat langsung nak focus pada study aku. Asyik teringat kat kau je doe. Tak tau kenapa. Biul kot aku ni. Yela kan, aku ni budak skema ayam. Macam yang kau cakap tu.

Lantak kau la nak cakap apa pasal aku. Yang penting aku sayang kau. Aku tak pedulik!

................................................................................................................................


Ok. Sekarang aku memang memerlukan ketenangan n kemahiran berfikir. Aku ni dah pening habis nak buat ayat dalam assignment aku yang subject community health nursing. Tajuk dia, mak aih...

*"Malaysia consists of three majority races which is Malay, Chinese and Indian. Every race has own believes and ways in daily life practice and taboo is a part of their life believes. Taboo is prohibition or restriction of behavior, thing, person based on cultural or social norms". You are requiring selecting at least two maximum four taboos from any race related to pregnancy. Discuss the advantages and disadvantages of the taboo mentioned.

HAMBIK KAU! TABOO kowt... adoihh. Taboo tu apa? pantang larang la.

Macam mane aku nak mulakan asemen aku yang satu nih? Any idea guys?

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com