Tuesday, June 1, 2010

tak salah kalau begitu

it hurts to love someone and not be loved in return, but


what is the most painful is to love someone and never finding
the






... courage to let the person know how you feel.


~Ayat di atas aku copy and paste dari wall seorang kwn di facebook

Hurm..bila pikir-pikir balik..betul jugak apa yang dikatakan tu
Tapi... bila pikir lebih dari 3 kali..
Akhirnya dapat jawapan...
 
ADE AKU KESAH??
Janji aku bahagia dengan diri aku sendiri even pihak yg lagi satu tak tau perasaan aku..
Its more better dari dia tau perasaan kita but then dia kecewakan kita juga akhirnya..
Kan?kan?kan?
AM I WRONG???
 
P/s: I will get baby boy soon..yeah!!
Hatiku berkata: Nak namakan dia apa eyh?? i need suggestion from YOU!

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com