Tuesday, June 1, 2010

perasan sensorang.. tak malu betul

Tengah hari tadi dia hantar mesej..
Pastu aku balas la balik...
Pastu dia pulak yang diam..


Malam pulak aku call..
2 kali aku try call.. tapi dia tak angkat pon..
Dah tidur agaknya dia..
Ye la, penat petang tadi belum hilang kut..


Tetiba aku terfikir..
"maybe tengah hari tadi dia tersalah hantar mesej kot, pastu dapat kat aku"..
Ye la..sape la aku kan?
Selalu sangat cari pasal dengan dia..
Last2 aku gak yang bodoh sebab jadi gini..


Wei..sedar la..
Kau bukan sesiapa..


Ya.. Aku memang bukan sesiapa..
Tapi aku juga punya hati...
Punya perasaan..


Apa kamu ingat diam itu tanda tiada perasaan???


P/s: i cant control my depression today..
Hatiku berkata: Sabar la SAMMY.. Sabar.. Aku harus sabar!

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com