Wednesday, June 2, 2010

maafkan saya

Satu hari saya tefikir..
Aduh.. alangkah serunuknya jika saya n dia bersama..
| hoi...ha..mula la tu nak fikir yg tidak2..dah2.. |

*Sila ignore kan saja apa yg tertulis seperti di atas tu ya

Semalam ayah beli baby boy baru untuk saya..
Comey giler..
Kecik ja dia tu...

MR.AR yang lama terpaksa saya tinggalkan kat rumah lepas ni..
Dah tak boleh nak dating bersama lagi..
Dah tak boleh nak kongsi masalah bersama lagi..
Dah tak boleh nak manja-manja dengan dia lagi..
Dah mengalami zaman kehancuran dah pon dia tu..
|Maafkan aku|

Bukan saya sekejam itu..
Tapi ianya kebenaran..
USB port da rosak..
Hard disk da rosak..
Apa lagi saya boleh buat selain tinggalkan dia..

To be continued..

P/s: Mr.Ahmad..maafkan sy sebab mmpermainkan kamu..saya tak berniat, sungguh!
Hatiku berkata: Akan saya hargai kamu sampai bila-bila..pasti!!

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com