Thursday, June 10, 2010

mangang nyer aku...

kebangangan diriku bermula apabila aku bangun pagi siap2 nak mandi padahal ari ni aku cuti...
sampai la kawan aku tegur aku...

"eh..bukan saL cuti ke ari ni??"

Aku terdiam jap..padahal time tu aku dah siap2 make up ape semua dah...

"hahahahahah...." ketawa aku mcm orang bodo je...

Ya allah.. Macam mane la aku boleh lupa neyh...
Semangat giler...hahahahha
Maybe 1st week praktikal kowt... n jugak tak biasa cuti ari khamis n jumaat..
Bengang gak ar.. bengap semacam jek rasa...
Malu pon ade gak kat roomate...huahaha... >_<

Takpe2..1st week jek lupa..
Lepas ni takkan lupa dah... Insyaallah...

P/s: Tak pe...semua manusia kan pernah buat silap?kan?kan?kan?
Hatiku berkata: Ye la awak...sape la saya ni kan?

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com