Saturday, June 12, 2010

Mayang Sari

Saya harap awak cepat sihat..
Saya harap awak kembali senyum untuk saya..
Saya harap awakdapat balik Malaysia dengan selamat..
Saya harap sangat..

Saya sayang awak..
Sebab awak kawan saya..
Sampai saya meninggal..
Sampai akhirat jugak..
Selamanya..

Tuhan..tolong jaga dia..
Saya sayang dia..
Dia tempat saya jadikan rujukan untuk belajar..
Tolong jangan ambil dia dari saya ya tuhan..
Saya sayang akan dia..
Sayang sangat...

Tuhan..Tolong sembuhkan dia..
Saya mahu dia sihat sepenuhnya..
Kembalikan dia kepada saya..
Saya mohon... >_<

Awak,

Kuat...
Saya tahu awak mampu..
Saya tahu jiwa awak ada semangat tinggi..
Saya tahu hati awak boleh tahan ujianNya..
Saya tahu....


Allah,
Kau dengarlah doaku..
Kau selamatkanlah hambaMu y satu itu..
Kau kuatkanlah dia menghadapi ujianMu..
ameennn....






Salfarina sayang kawan dia...SAYANG SANGAT

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com