Saturday, June 5, 2010

heh!

Saya rasa sekarang ni memang ade yang nak kena makan penyepak saya agaknya..
Ni memang dah geram giler nih...
Mengong betul la!

Eii..alangkah bagus nye kalau saya dapat sumbatkan stokin busuk kat dalam mulut dia.. (**!)
Jahat sangat la...suka jaga tepi kain orang..
Pasal BF orang pon dia nak tau jugak...
Sibuk betul...
Suka ati saya la nak berpasangan dengan sape2 pon...
Ianya saya rasa tak ada kena mengena dengan awak pon kan?

Yang awak cakap saya ni 'player' tu kenapa?
Saya memang la ade ramai kawan..tapi tu bukannya bermakna saya ni 'player'..
Macam awak..
Hurm...lagi pon saya memang tau awak tu dengki dengan saya sebab sy ni ramai dapat kwn doctor n tentera kan?kan?kan?
Tu pon saya dapat tau dari kawan awak jugak
Eh..please la..saya bukan macam awak ok..
Suka men"GRAB" orang sana sini..

Saya kwn dengan diorg semua sebab diorg tu boleh buat kongsi masalah..boleh cerita pengalaman menarik, tempat saya buat rujukan..
Bukan sebab nak amik kesempatan,nak couple sana sini..
Keliling pingang...

At least saya ni tak makan duit orang..
At least saya ni tak sentuh duit orang...
Bukan macam awak..
*Ajak lelaki pi tengok wayang la
*Ajak lelaki pi makan la..
Pastu, mintak duit dengan dia..
Aiyoo..

Saya still ade mak ayah lagi la..
Saya takkan burukkan nama baik mak n ayah saya tau..
Duit yang saya dapat masih cukup untuk menampung kehidupan sy di kampus ni..
Saya ni tak ada la haprak sangat..
Sampai nak kena mintak mintak dengan orang lain..
Saya tak suka bermewah-mewah pon..
Cukup sekadar bersederhana..
Itu yang terbaik..

Renungkan lah..
~
Sesungguhnya Allah SWT menyukai orang yang tidak lekas marah, yang pemalu, yang merasa cukup (qana'ah), yang menjaga diri daripada meminta minta dan menjadi bapa kepada keluarga yang bertaqwa. Allah SWT marah kepada orang yang keji perbuatannya, buruk lidahnya, suka meminta minta, yang memaksa dan yang kurang cerdik. (ahli hikmah)

~pen off

P/s: time nak muhabasah diri jap..
Hatiku berkata: You..yeah you...I MISS UR VOICE!

>>walau apa pun yang terjadi..saya tetap sayang awak ok..<<
untuk: org yg slalu saya call,org yg slalu sy ganggu dia dengan masalah sy..tq yer Mr.AR

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com