Monday, June 14, 2010

-,-

*Gambar ini tiada kene mengena langsung dgn entry kali ini oke ;p
2Jam yang lalu saya rasa sakit sangat....
Sakit apa?
Ntah...saya pun tak tau...
Tapi rasa sakit tu kat belah dalam...
Kat belah dalam tu kat mana pulak??
Kat HATI saya la awak....

(menangis)
Pastu saya keluar rumah, masa tu kul 2 pagi..
Jalan-jalan tanpa ada arah tuju..
Macam tak nak berhenti aja..tak ingat apa dah time tu..
Pastu ada orang call suruh saya balik hostel, tapi saya tak nak..
Saya jalan-jalan lagi..
Jauh saya berjalan..Sampai kat kawasan gelap saya berhenti, Saya tengok keliling, gelap..
Pastu ade lagi orang call saya suruh saya balik..
Saya pun balik, lepak dulu depan hostel..
Rileks kan hati..
Tenangkan fikiran...

Lepas dah melalak2 kejap tadi...
Dah lap semua air mata, air idong apa semua..
Tangan terus pegang kat bahu sendiri..
Dan berkata...

"Salfarina sayang, kamu masih terlalu mentah..Kamu masih terlalu kecil..Lupakan lah dia"
"Lepas ni,kamu harus kuat, jangan lemah macam ni lagi, no good"
"Jangan nangis-nangis macam ni lagi oke, buruk la rupa kamu bila nangis"

Tak apa...at least dah lepas semua beban yang ada kat hati selama ni..
At least dah terluah...kan?
Tak perlu bimbang..
Penolakkan dalam hidup kau akan membuatkan kamu bertambah matang..
Dari hari ke hari..
Insyaallah...

P/s: maafkan salah n silap saya sepanjang kita kenal ya awk..Saya tak berniat nak buat awak macam tu ;(
Hatiku berkata: tak apa saL...sikit aja ni..lepas ni oke la tu,padan muka kau..tu la,degil sangat!

-,- saya mungkin sedih sekarang, but its more better dari saya sedih kemudian hari kan?


No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com