Saturday, June 12, 2010

no tittle

Waaa....
Saya suka bau hujan dan bau rumput baru dipotong...
Ianya betul membuatkan hati saya rasa tenang dan gumbira...


Aik...kenapa tetibe jep neyh??
Sakit eyh Sal?
Tak...saya sihat2 jep..


Hurm...tadi balik dari praktikal balik dalam ujan..
Terpaksa redah ujan dulu before nak naik bas.. :(
Jauh pulak tu..
Pastu kepala dah mula pening-pening...
Aduh...jangan lah hendaknya dapat flue pulak kali ni..
Tak suka..tak suka..tak suka.. >_<

................................................................................

"ku teteskan air mata ini untukmu,
saat kau lepaskan cintaku untuk dirinya,
dan di saat terindah bersama dirimu,
kan slalu ada di setiap jejak langkahku."
Hey adik, kalau betul dia mahu adik,
dia pasti tunggu dan kembali :)


P/s: Saya akan tunggu sampai awak balik Malaysia..Saya jugak harap awak cepat sembuh oke!
Hatiku berkata: Jangan sampai dia tau..kantoi la nanti!

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com