Thursday, June 10, 2010

tak pe..semua orang pernah buat silap..belajar dari kesalahan

Ari ni aku memang gelak besar kat wad..
Sebab apa? nak tau tak??

Sebabnya aku tengok ade la sorang DR ni..
Dia masukkan specimen c&s dalam urine container...
Aku tekankan lagi ayat ni...
URINE CONTAINER!!
Dan bukan dalam botol c&s yang sepatutnya..
*c&s: culture and sensitivity

Hahahaha...
Kecoh aku n kawan aku duk gelak kat doktor tu...
Sampai kawan aku punya dressing pun tak menjadi sebab doktor tu

Hapekebenda la DR oi...
Tak belajar ke dulu??
Sampai jadi ngok gitu semer benor..huahahaha..
Hadoi la...

Tak pe la DR...
Semua orang buat silap...
Belajar la dari kesalahan..
Kami juga sedang belajar...
Tak pe..
Dimaafkan...
Tapi..sorry la doc...
Aku nak gelak jap...

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!!!!!!!

Tak tahan dowh...
Kelakar..

K la..pen off, gotta go..tido time

P/s: so sorry Doc..sebab gelakkan U..I harap U tak baca Blog I oke.. ;p
Hatiku berkata: Dia dah mula faham sy kot..kan awk kan?

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com