Saturday, June 5, 2010

bas jenama cap ayam

Semalam aku sampai hostel dalam pukul 9.30pm..
Memang sakit ati giler dengan pakcik bas tu..
Rasa nak ketuk-ketuk je kepala dia yang botak tu kat stereng bas..
Bior dia rasa betapa sakitnya ati aku...

Bayangkan...jangka tiba kat shah alam dalam kul 7.30 pm..
Tapi..smpai sini kul 9.30pm..
9 jam perjalanan...Giler ke hape..
Sepatutnya dari Paka ke Shah alam amik masa 5-6 jam je tau..
Naik kebas bontot haku nek bas kau...
Ngok ngek betul...

Kalau ye pon nak orang puji kau pemandu bas berhemah..
Agak-agak la derr...
Wa punya masa banyak terbuang dalam bas kau je..
1 ari suntuk aku kat dlm kotak 4 segi tu tau..
Sakit bontot.. Abis cramp semua urat dawai aku...
Hish...mangang betui!

Dah la lambat 1 jam time nak amik aku kat Paka tu..
Pastu plak bas bergerak macam siput B*B* jep...
Ces...lepas ni aku tanak lagik nek bas "jenama" tu...
Bas apa??
*maaf, identiti dirahsiakan demi maruah masing2 ;p

P/s: awak tak rindu kat saya ke?
Hatiku berkata: Buat apa org nak rindu kau?kau bkn sape2 pon utk dia ok!

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com